Serwery VPS i Shared hosting

Szybki kontakt

Używamy

  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS
  • ViPower - serwery VPS

Zarządzanie serwerami opartymi o dystrybucje Linux

Oferta skierowana jest do wszystkich osób poszukujących profesjonalnej obsługi środowiska dla ich oprogramowania. Zespół administratorów marki ViPower.pl to fachowcy specjalizujący się w zagadnieniach związanych z wirtualizacją, technologiami sieciowymi oraz utrzymaniem stron www.

Wykorzystujemy nowoczesne technologie oraz pomagamy klientom optymalizować koszty obsługi oraz samej infrastruktury. Poniżej przedstawiamy przykładowy zakres usług z wyszczególnieniem gwarantowanych czasów reakcji:

Zarządzanie serwerami Linux/Unix obejmuje w standardzie:
-Aktualizacje oprogramowania 4 razy w miesiącu, a w przypadku luk typu 0day natychmiastowe aktualizacje oprogramowania.
-Monitoring zabbixem
-Dostęp do statystyk Munin dla klienta.
-Wraz z pracami przeprowadzanymi podczas aktualizacji serwer zostaje sprawdzony pod kątem wydajności działających na nim aplikacji, a w razie konieczności wdrażane zostają poprawki w konfiguracje. W przypadku interwencji, które powodują przerwy w działaniu usług wykonywane będą w godzinach od 22:00 do 06:00 lub po wcześniejszej konsultacji z klientem.
-Pełne kopie zapasowe z możliwością odtworzenia minimum do 3 dni wstecz.

 

Podstawowy

Rozszerzony

Premium

Gwarantowany czas reakcji
08:00-18:00
2 godziny 1 godzina 15 minut
Gwarantowany czas reakcji
18:00-08:00
6 godzin 4 godziny 1 godzina
Dodatkowy czas pracy administratorów przy serwerze 2 godziny 5 godzin 5 godzin
Cena na miesiąc 100 zł 200 zł 400 zł
Zamów teraz Zamów teraz Zamów teraz



Pełny monitoring działania serwera oraz aplikacji zapewniamy poprzez:
- Całodobowy monitoring o interwale 1-minutowym oparty o naszej infrastrukturze i oprogramowaniu zabbix. (Bardzo rozległy monitoring sprawdzający stan aplikacji, parametry jądra systemu, stan macierzy dyskowej HW/SW oraz poszczególnych dysków)
-Całodobowy monitoring w zewnętrznej firmie z różnych lokalizacji na świecie w interwale 1 minutowym. (ICMP/GET)

W przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości interwencja podejmowana jest samodzielnie przez naszą firmę.
Każda interwencja o charakterze naprawy usterki zostaje udokumentowana, a informacja o podjęciu interwencji zostanie dostarczona do klienta na wskazany przez niego adres e-mail.
Klient posiada do dyspozycji dwa alarmowe numery telefonu, z których może skorzystać w przypadku wystąpienia usterki poza godzinami pracy biura, a zasadniczą obsługą klienta zajmuje się zawsze jedna osoba, która jest wdrożona w jego systemu oraz oprogramowanie. W przypadku zastępstwa lub urlopu zostaje to wcześniej ustalone z klientem.


Przy przekroczeniu czasu rekacji na usterkę klient otrzymuje rekompensatę w postaci obniżenia całkowitego kosztu abonamentu o 0,33% za każdą minutę opóźnienia dla pakietów:
1) do 50% całkowitego kosztu obsługi administracyjnej.
2) do 75% całkowitego kosztu obsługi administracyjnej.